איבוד שיער – דרכי התמודדות על פי הגישה הסינית

סובלים מנשירת שיער וחוששים מהתקרחות? האם קמתם בבוקר ומצאתם שיערות על הכרית? מרפאת ד״ר מיכל ישורון מזמינה אתכם לפגישת ייעוץ כדי לאבחן את התופעה ולהציע עבורכם פתרונות יעילים המבוססים על טכניקות עתיקות יומין מהרפואה הסינית.

כדאי לדעת כי הסיבות לתופעת נשירת השיער הן רבות ומגוונות, למשל גנטיקה, איזון הורמונלי לקוי, תזונה לקויה, מתח נפשי, חרדה, מחסור בחלבון, ויטמינים ומינרלים, מחלות עור, תופעת לוואי של תרופות וטיפולים ועוד. בקליניקה שלנו אנו מתחילים באבחון נשירת השיער בעזרת תשאול, בדיקת דם והיסטוריה רפואית, ולאחר האבחון המדויק אנו מציעים תוכנית טיפולים יעילה על פי עקרונות הרפואה הסינית, לרבות תזונה נכונה, צמחי מרפא ודיקור סיני.

איברים הקושרים לצמיחת שיער תקינה

על פי עקרונות הרפואה הסינית ישנם מספר איברים האחראים בין היתר על צמיחת שיער תקינה ובריאה. האיברים העיקריים הם הכבד, הכליות והריאות. טיפול בנשירת שיער על פי עקרונות הרפואה הסינית מתחיל באבחון כללי ומעמיק, ורק לאחר מכן מתאימים את הטיפול הנכון ביותר. בדרך כלל, מתחילים בדיקור סיני באזור הקרקפת, הדיקור נחוץ לשיפור זרימת הדם באזור ולחיזוק זקיקי השיער.

כמו כן, יש להתאים תזונה נכונה ומאוזנת בהתאמה למאפייני המטופל ומצבו הבריאותי, תזונה נכונה לסובלים מנשירת שיער רוויה בחלבונים הנחוצים לבניית הקראטין, ברזל, אבץ וכמובן ויטמינים, בעיקר ויטמינים ממשפחת B. כדאי להוסיף לתזונה סלק, פולי סויה, ביצים, גזר, תרד, פטרוזיליה, דלעת וכדומה. בנוסף, נהוג להציע תוספי תזונה כדי להגדיל את המאגר שלהם בגוף ולחזק את המערכת החיסונית, זקיקי השיער ואיברים הקשורים לצמיחת השיער.


למידע נוסף אנא צרו עמנו קשר עוד היום, נשמח לייעץ לכם בנושא נשירת שיער ולהתאים עבורכם תוכנית טיפולים המבוססת על עקרונות הרפואה הסינית.