דיקור קוסמטי – רפואה סינית אסתטית

הידעתם כי בעולם הרפואה הסינית יש גם שיטות וטכניקות לטיפולי אנטי אייג'ינג באמצעות דיקור? יודעים מהו הטרנד החם ביותר בקרב כוכבי הקולנוע בהוליווד, הסלבס והדוגמניות בעולם הרפואה האסתטית? 
ובכן, דיקור קוסמטי נחשב לטרנד החם ביותר כיום, במקום טיפולים כמו הזרקת בוטוקס ניתוחים מורכבים, אפשר לעבור דיקור סיני קוסמטי וליהנות מעור מוצק, בריא, צעיר וזוהר.

טרנד הדיקור הקוסמטי

כיום, כדי להילחם בקמטים ובפגעי הזמן הנראים על העור, אין צורך לעבור הליך כירורגי מורכב, ולא חייבים לעבור טיפול תחת סכין המנתחים או להזריק בוטוקס וחומרים אחרים. הבשורה החדשה בעולם הרפואה המשלימה – דיקור פנים הוליסטי על פי שיטת הרפואה הסינית. במקום מזרקים משתמשים במחטי דיקור דקיקות ועדינות, בשילוב טכניקות מגע ועיסוי מתורות עתיקות יומין מהמזרח הרחוק.

דיקור סיני, הידוע גם בשם אקופונקטורה, הוא חלק חשוב ומרכזי ברפואה הסינית. האקופונקטורה נמצאת בשימוש נרחב בסין כבר מהמאה ה-2 לפני הספירה, ובמאה ה-20 הדיקור הסיני נפוץ בכל העולם בגלל יתרונותיו במגוון בעיות ותסמינים רפואיים. כמו כן, הדיקור הסיני משמש בסין ובמזרח הרחוק מזה אלפי שנים גם לטיפולי אנטי אייג'ינג באופן טבעי ולא פולשני.

באמצעות דיקור קוסמטי המבוסס על טכניקות מהרפואה הסינית האסתטית, ניתן לחזק את תהליך בניית וחידוש הרקמות בשכבות העור ובאיברים הפנימיים, בצורה טבעית על ידי הגוף. כמו כן, הדיקור הקוסמטי מביא להחייאת ולהצערת העור, לשיפור המראה, לחיזוק המערכת החיסונית, לניקוי רעלים יעיל ולסיוע בזרימת חופשית של אנרגיית הצ'י. בנוסף, הטיפול משפר את גמישות העור, מעודד את חידוש תאי העור ויצירת תאי עור חדשים, משפר את גמישות השרירים באזור הפנים ומאט את תהליכי ההזדקנות.

טיפול יעיל ואפקטיבי ללא כאבים, כימיקלים, תופעות לוואי וסיבוכים

דיקור קוסמטי במרפאת ד״ר מיכל ישורון מיועד לכל המטופלים, לנשים ולגברים כאחד. הדיקור הסיני הקוסמטי אינו כרוך בכאבים, ואין צורך לחשוש מאלרגיות לכימיקלים ולחומרים שונים, מתופעות לוואי, מסיבוכים ומזמן התאוששות ארוך.

כל מפגש אורך כ-45 דקות, לאחר אבחון מקצועי הכולל תשאול, בדיקת היסטוריה רפואית, אבחון מצב העור והאיברים הפנימיים. 
תוכנית הטיפולים מותאמת באופן אישי למטופל ולמצבו הרפואי, כמו גם למצב העור ומבנה הפנים. כדי להשיג את המטרות הרצויות מומלץ לחזור על הטיפול במרפאה פעם או פעמיים בשבוע, במשך כ-10 שבועות. בתום סדרת הטיפולים כדאי להגיע למרפאה אחת לחודש כדי לשמר את התוצאות, להאט את תהליכי ההזדקנות וליהנות ממראה צעיר ומרשים.

באמצעות דיקור קוסמטי ניתן להשיג תוצאות אסתטיות מרשימות הנשארות לאורך זמן, כגון:

  • שיפור בגוון עור הפנים.
  • טשטוש והעלמת כתמים.
  • מיצוק ומתיחת עור הפנים.
  • שיפור משמעותי באלסטיות שרירי ועור הפנים.
  • העלמת נפיחות מתחת לעיניים.
  • הרמת עפעפיים.

חשוב לציין כי מעבר לשיפור המשמעותי במראה האסתטי, דיקור סיני משפר את הבריאות הגופנית והנפשית, מפחית כאבים ודלקות, משפר את איכות השינה, הראייה, העיכול והתפקוד המיני, ומחזק את מערכת החיסון.

למידע נוסף ולתיאום פגישה ללא התחייבות – צרו עמנו קשר עוד היום!