טיפול בבעיות עיכול

האם אתם סובלים מבעיות עיכול כמו עצירות, שלשולים, תסמונת המעי הרגיז או ממחלת קרוהן? הידעתם כי הרפואה הסינית המסורתית ועתיקת היומין מציעה מגוון פתרונות יעילים ומוכחים לבעיות עיכול שונות? אם אתם סובלים מבעיות עיכול כדאי לכם להגיע לאבחון מקצועי במרפאת ד״ר מיכל ישורון ולטיפול הוליסטי המבוסס על טכניקות מהרפואה הסינית. 

טיפול במגוון בעיות עיכול במרפאת ד״ר מיכל ישורון

ישראלים רבים סובלים ממגוון בעיות עיכול. במרפאת ד״ר מיכל ישורון מציעים טיפול בבעיות עיכול לאחר אבחון מדויק הכולל תשאול, היסטוריה רפואית, בדיקת לשון ודופק, בדיקת אזור הבטן ועוד. לאחר האבחון אנו מתאימים טיפול מדויק שיכול לכלול דיקור סיני, שיאצו, צמחי מרפא, תוספי תזונה, שינוי תזונתי וטווינה.

דיקור סיני נחשב ליעיל במיוחד בקרב הסובלים מבעית עיכול שונות, הדיקור משפר את תפקוד איברי מערכת העיכול, יוצר תחושת רגיעה, מפחית ומעלים דלקות, מקל על הכאב ומחזק את המערכת החיסונית. כמו כן, הדיקור הסיני מפחית סטרס העשוי לגרום לבעיות עיכול שונות, משפר את יכולת הספיגה של המזון ותורם להפרשת רעלים החוצה.

בעזרת צמחי מרפא מחזקים את איברי מערכת העיכול ותפקוד הגוף, מטפלים בדלקות, מרגיעים את הגוף והנפש ואפשר לטפל ביעילות במגוון בעיות עיכול כגון מעי רגיז, קרוהן, קוליטיס, שלשול אקוטי או כרוני וכיוצא בזה. בנוסף, מומלץ להקפיד על תזונה בריאה ונכונה יותר המותאמת אישית למטופל, וכדאי לשלב פעילות גופנית באופן מסודר ולטפל בטכניקות מגע יעילות.

כדאי לדעת כי ניתן לשלב ללא חשש בין טיפול תרופתי לבין טיפול בבעיות עיכול באמצעות דיקור סיני, טכניקות מגע וצמחי מרפא. לאחר שיפור במצב המטופל מומלץ לשמור על אורח חיים בריא ונכון כדי לשמור על המצב הקיים ולמנוע מבעיות העיכול לחזור.


למידע נוסף ולטיפול בבעיות עיכול על ידי טכניקות מהרפואה הסינית – התקשרו עכשיו!