טיפול בכאבי ראש

סובלים מכאבי ראש ומיגרנות? האם בכל פעם שכאב ראש תוקף אתכם אתם נוטלים תרופות לשיכוך כאבים? צוות מרפאת ד״ר מיכל ישורון מתמחה בטיפול הוליסטי בכאבי ראש על פי עקרונות הרפואה הסינית. 

כדאי לדעת כי הרפואה הסינית, להבדיל מהרפואה המערבית, לא מתמקדת רק בתסמיני כאב הראש אלא מציעה טיפול יעיל בבעיות הגורמות להופעת כאבי הראש. על פי עקרונות הרפואה הסינית, כאב ראש הוא ביטוי לחוסר איזון במרכזים הבאים – ראש, לב וכליות. לכן, הרפואה הסינית מציעה שיטות טיפול יעילות בכאב ראש כמו דיקור לאיזון המרידיאנים, צמחי מרפא המותאמים באופן אישי למטופל ותזונה נכונה ובריאה.

טיפול טבעי בכאבי ראש ללא תופעות לוואי

הסיבות להופעת כאבי ראש רבות ומגוונות, נהוג לחלק את כאבי הראש ל-6 סוגים עיקריים, ביניהם מיגרנות, כאב ראש הנובע ממתח נפשי, כאב ראש בגלל צוואר תפוס וכאב ראש על רקע הורמונלי או סינוסיטיס. רוב האנשים סובלים מכאבי ראש בגלל מתח נפשי, לחץ, חרדות וכעס, יש הסובלים מהבעיה בגלל מזונות כמו מוצרי חלב, יין אדום ומאכלים רוויי שומן.

ידוע כי נשים סובלות יותר מכאבי ראש, בעיקר ממיגרנות, ככל הנראה בגלל חוסר איזון הורמונלי. נשים רבות סובלות ממיגרנות בתקופת המחזור. במרפאת ד״ר מיכל ישורון מציעים עבורכם, ובמיוחד עבורכן, תוכנית טיפולים מותאמת אישית על בסיס עקרונות הרפואה הסינית. טיפול בכאבי ראש במרפאה מתחיל באבחון מדויק הכולל תשאול ובדיקת ההיסטוריה הרפואית. 

הטיפול כולל ברוב המקרים דיקור סיני, צמחי מרפא בהתאמה אישית, טכניקות מגע כמו נקודות טריגר והמלצות לתזונה בריאה ונכונה ולפעילות גופנית. בהתאם לצורך מציעים תוספי תזונה לחיזוק המערכת החיסונית ולהקלה בכאבים.

אם אתם סובלים מכאבי ראש התקשרו עכשיו ותיהנו מטיפול מקצועי ויעיל, המפחית משמעותית ואף מונע את הכאב גם בעתיד.   הטיפול נעשה באמצעות דיקור וצמחי מרפא. 

* אין במידע משום תחליף לבדיקה וטיפול אצל רופא מערבי