טיפול בעודף שומנים – דיסליפידמיה

עודף שומנים בדם עלול לגרום להתפתחות מחלות לב וכלי דם, לרבות שבץ מוחי. לכן כאשר מגלים נוכחות גבוהה, מעל לרמה התקינה, של חומרים שומניים כמו כולסטרול וטריגליצרידים, חשוב לעבור אבחון מקצועי על מנת להתאים טיפול נכון. הרפואה הסינית מציעה טיפול בעודף שומנים על ידי דיקור, צמחי מרפא ותוספי תזונה. הטיפול יעיל ומותאם אישית, ניתן להשיג תוצאות מרשימות ולהפחית משמעותית את עודף השומנים בדם.

טיפול בעודף שומנים – דיסליפדמיה במרפאת ד״ר מיכל ישורון מבוסס על אבחון מדויק והתאמת טיפול הכולל טכניקות שונות מעולם הרפואה הסינית, ובעיקר תזונה ודיקור.

הפרעה בשומני הדם – דיסליפדמיה

רמה גבוהה של כולסטרול בדם מעלה באופן משמעותי את הסיכון למחלות כמו טרשת עורקים ושבץ מוחי. הכולסטרול הוא חומר שומני שאינו נמס במים, הוא נחוץ לגוף ומשמש בין היתר ליצירת הורמונים ומלחי מרה. דיסליפדמיה מתארת מצב בו רמת כולסטרול ה-LDL גבוהה מהרמה הנחשבת לתקינה וכאשר רמת כולסטרול ה-LDL נמוכה מהרמה התקינה. בקרב אנשים שאובחנו עם רמה גבוהה של טריגליצרידים, לרוב מוצאים גם רמות גבוהות של כולסטרול רע ורמה נמוכה של הכולסטרול הטוב.

צוות מרפאת ד״ר מיכל ישורון מאבחן במקצועיות את בעיית עודף השומנים בדם ומתאים טיפול המבוסס על טכניקות מהרפואה הסינית. בשלב הראשון משנים את התזונה כיוון שיש להקפיד על תזונה דלה בשומן רווי, משלבים תוספי מזון ומטפלים באמצעות צמחי מרפא. כמו כן, על ידי דיקור סיני אפשר למנוע עודף שומנים בדם, ולרוב המטפל ימליץ על שינוי באורח החיים, ומעבר לתזונה דלת שומן כדאי להקפיד על פעילות גופנית לפחות 2-3 פעמים בשבוע, עדיף פעילות אירובית כמו הליכה מהירה, ריצה וכדומה.

למידע נוסף ולתיאום פגישת ייעוץ והכרות – צרו עמנו קשר עוד היום. לאחר אבחון מקצועי נתאים עבורכם טיפול בעודף שומנים המבוסס על עקרונות הרפואה הסינית.
* אין במידע משום תחליף לבדיקה וטיפול אצל רופא מערבי