הצערת כפות ידים

האם ידעתם כי ניתן לזהות את גילכם לפי כפות הידיים שלכם? ובכן, כף היד מסגירה את גילכם, לכן אם אתם עוברים טיפולי אסתטיקה להצערת ולהבהרת העור, כדאי לשלב גם טיפול להצערת עור כפות הידיים. מרפאת ד״ר מיכל ישורון מתמחה בין השאר גם בטיפול הצערת כפות ידיים, כטיפול יחיד או כחלק מתוכנית הטיפולים האסתטיים להצערת העור ולהעלמת כתמי פיגמנטציה.

הסימנים העיקריים לגיל מבוגר הם פיגמנטציה והופעת כתמים בגב כף היד, וכן אובדן נפח. עור כפות הידיים דקיק יחסית, וככל שמתבגרים שכבת השומן מתחת לעור הולכת ומתמעטת. כמו כן, העור חשוף לקרינת השמש ולפגעי מזג האוויר, וככל שמתבגרים מופיעים כתמים, בעיקר בגב כף היד. כדי להצעיר את עור כפות הידיים מומלץ להגיע למרפאה שלנו, ולאחר אבחון מקצועי מהיר נמליץ לכם על טיפול הוליסטי מושלם להצערת כפות הידיים שלכם, הטיפול מוצע לנשים ולגברים.

טיפולי אסתטיקה להצערת כפות הידיים

הטיפולים העיקריים להצערת כפות הידיים בקליניקה שלנו הם:

  • מילוי גב כף היד – נפח השומן בכפות הידיים מתמעט עם הגיל, ניתן להחזיר את הנפח באמצעות הזרקות של חומצה היאלורונית. את החומצה מחדירים באמצעות מזרק דקיק, לאחר מריחת האזור במשחת אלחוש, וניתן לראות את התוצאות במהירות. חומצה היאלורונית מטשטשת את הקמטים שהופיעו בכפות הידיים, מסתירה את הוורידים הבולטים, מחליקה את העור ותורמת למראה צעיר ורענן של כפות הידיים.
  • העלמת והבהרת כתמים בכפות הידיים – הצערת כפות ידיים באמצעות העלמת כתמים שנוצרו עם הגיל, מבטיחה מראה רענן, צעיר ובריא יותר. במרפאה שלנו אנו מציעים מגוון שיטות להעלמת ולהבהרת כתמים בכפות הידיים, למשל באמצעות מכשיר לייזר ייעודי, פילינג מחומרים טבעיים ואיכותיים, IPL, חנקן נוזלי ועוד. כדי ליהנות מתוצאות מושלמות יש לתכנן סדרת טיפולים ומומלץ לשלב בין מספר שיטות יעילות ובטוחות.