מזותרפיה – החייאת העור

טיפולי מזותרפיה להחייאת העור נחשבים לאחת השיטות היעילות ביותר בעולם הרפואה האסתטית לשיפור ולטיפול במרקם העור. טיפולי מזותרפיה מתאימים לנשים ולגברים, לרוב מתחילים את הטיפול כאשר מופיעים קמטוטים בעור הפנים.

כדאי לדעת כי טיפולי מזותרפיה הומצאו בשנת 1952, כמענה לבעיות רפואיות שונות כמו מחלות כלי דם, טראומה, טיפול בכאב ועוד. עם השנים, החוקרים פיתחו טיפולי מזותרפיה אסתטית כחלופה להזרקות בוטוקס וחומרי מילוי אחרים. הטיפול יעיל במיוחד לשיפור במרקם עור הפנים והגוף, למשל החלקת קמטוטים, רפיון עור, צלקות, מיצוק העור, פיגמנטציה, אקנה וכדומה. חשוב להדגיש כי טיפולי מזותרפיה מתאימים לאזור הפנים, הצוואר, המחשוף וכפות הידיים.

החייאת העור באמצעות מיקרו זריקות

טיפולי מזותרפיה להחייאת העור מהווים חלק חשוב ברפואה האסתטית, רוב הטיפולים נעשים בשיטות המזותרפיה הקלאסית, כלומר באמצעות מזרקים עם מחטים עדינות ודקיקות. בעזרת המחט מחדירים לעומק הרצוי בשכבת הדרמיס חומרים פעילים המבוססים על חומצות אמינו, ויטמינים, מינרלים, אנטי אוקסידנטים וחומצה היאלורונית.

כדי לשקם את העור וליהנות מתוצאות מעולות, מעור מוצק, מהעלמת קמטוטים סביב העיניים, השפתיים והצוואר, ומשיפור משמעותי בטונוס עור הפנים והצוואר, לרוב עליכם לעבור 8-10 טיפולי מזותרפיה במרפאה. במקרים מסוימים ניתן להסתפק ב-3 טיפולים עם מרווחים של שבועיים עד חודש, ולאחר מכן מומלץ להמשיך עם טיפולים תקופתיים כדי לשמר את התוצאות.

טיפול מהיר ללא הרדמה, כאב ותופעות לוואי

במרפאת ד״ר מיכל ישורון מציעים טיפולי מזותרפיה להחייאת העור על ידי רופא מנוסה, לאחר אבחון מקצועי של עור הפנים והגוף, היסטוריה רפואית, ובדיקת רגישות לחומרים ומצב העור. כל טיפול נמשך בין רבע שעה לחצי שעה בלבד, הטיפול אינו כואב ואין צורך בהרדמה, אפשר למרוח חומרי אלחוש בהתאם לצורך. אחרי הטיפול אפשר לחזור מיד לשגרה, ופרט לתחושת עקצוץ בגלל הזריקות העדינות לא סובלים מכאב ואין תופעות לוואי, לעתים סובלים מנפיחות קלה באזור המטופל.

מידע נוסף ניתן לראות בסרטונים: